Tracking X And X Pursuit
Knuckle and Shoot attempt to ambush Cheetu, but at the last moment, Cheetu changes directions and vanishes. The two Hunters realize that someone must have warned Cheetu. Meanwhile, the Chimera Ant following Gon decides to reveal himself.