Salvation X And X Future
The Chimera Ant Koala confesses his sins to a redheaded girl. When Koala finishes his confession, the girl begins to talk. Meanwhile, Gon discovers that Kite is actually still alive and goes to see him. What will Gon say when they finally meet?