Insanity X And X Sanity
Tsezgerra's team has not returned to the game. Genthru finally turns his attention to Gon's group. Gon faces off against Genthru, Killua is against Sub, and Bisky takes on Bara. Will Killua's plan work? Will Gon be able to defeat Genthru?