Bigs Bunny/Wahder, Wahder, Everywhere
A search for food lands Bugs and Squeaks in a run-in with the Barbarian and Krakos the Bear. Then, before his home lake is drained away, Daffy has to step in to stop Elmer Fudd's water bottling business.