Tad the Bachelor/Affaire du Jour
Tad Tucker tries to find love on a dating show. When Bugs finds out he ate a family of rabbits, he seeks revenge. Then, international spy Pepe Le Pew desperately tries to get Claudette's attention at an outdoor bistro.