Love Makes Me Daffy/Genghis Cal
Wile E. is throwing an extravagant party to celebrate his newest invention, but not before Daffy falls in love with an ice sculpture. Cal thinks he has conquered everything in the entire world; everything, that is, except Bugs Bunny.