You're Kiln Me/Better Lake Than Never
Granny leaves Tweety at a paint-your-own pottery store, so Sylvester makes his move to snatch him up. Then, Elmer hides out at his cottage in Leland, Michigan to write the Great American Novel, but Daffy ruins the peace and quiet.