Top Bugs/Slugsmoby
Ace fighter pilot Bugs Bunny is the best pilot at the Top Wing Fighter Pilot School until his nemesis Cecil starts breaking all of his records. Then, Captain Blacque Jacque Shellaque is searching the high seas for the mythical Slugsmoby.