AbracaWabbit/Ponce de Calzone
Bugs is upset when he stumbles upon Viktor demonstrating his tricks on a helpless bunny. Bugs agrees to be Viktor's assistant in exchange for letting the bunny go. Then, Explorer Ponce de Calzone is searching for the Fountain of Youth.