Summer School: Chapter Twelve
Med truslen fra Eclipso hængende over sig, beder Courtney om hjælp fra en overraskende side. Imens fører Mikes søgen efter Thunderbolt ham direkte til hans ven Jakeem, og Pat tyer til drastiske metoder for at beskytte Rick.