Summer School: Chapter Ten
Courtney bliver knust over at høre en hemmelighed, som Pat har holdt skjult for hende. Men da de opdager, at Jennie måske kan hjælpe med at standse Eclipso, må de lægge deres uoverensstemmelser til side.