Summer School: Chapter One
Stargirl følger Courtney Whitmore på hendes andet år af gymnasiet, hvor hun inspirerer en broget skare af unge helte til at stoppe fortidens skurke. Denne nye dramaserie nyfortolker Stargirl og den første superheltegruppe, Justice Society of America.