Summer School: Chapter Five
Mens Pat og Courtney er uenige om næste skridt i deres søgen efter Eclipso, tyder truende vejrforhold i Blue Valley på, at han muligvis er i nærheden. Cindys plan om at hyre endnu en studerende tager en uventet drejning.