Blood and Sand: Mark of the Brotherhood
Spartacus nyder sin helte-status og rollen som Batiatus' kæledægge, men Crixus er ikke tilfreds med at miste sin status som Batiatus' bedste gladiator. En række konflikter truer Batiatus' ludus og ender i offentlig ydmygelse.