Blood and Sand: Revelations
Batiatus' held vokser, da Glaber kommer til Capua for at diskutere betingelserne for sin støtte til huset. Spartacus' loyalitet mod Batiatus' ludus bliver fortsat mere anstrengt i takt med, at afsløringer om vanære og forræderi dukker op.