Sir Littlechin tager ud for at fange en grif, men Snup gør sit bedste for at forhindre det./ Clovenhoof tager Snup med på en springtur gennem tiden. Snup vil bare gerne hjem. De snupper en Tyrannosaurus rex på vejen.