Snup som borgmester/Svindelnissen
Squint Eatswood forsøger at chikanere sig til posten som skovborgmester, så Snup er tvunget til at stille op imod ham./Shameless O’Scanty er ude efter Snups lykkebringende kaninfod, men Snup er stærkt knyttet til den og har ikke i sinde at give den bort.