Klappekanin og kaos/Is på Hawaii
Snup narres ind i Elmer Fjots nye zoo med klappedyr, men slipper snart ud igen.//Snups ferie til Hawaii bliver lagt på is, da The Winter Stag får samme idé. Bliver den ultimative ferie mon varm eller kold?