Snup og Egern tager til Grand Canyon, men bliver kørt ud på et sidespor af et møde med Barbaren./De tåbelige jægere jagter Bigfoot i den tro, at han er en gigantisk kanin. Snup vil bare være i fred, men bliver konstant involveret.