Snurres Ark/Den rette teknologi
Sam og Snup tager på et Indiana Jones-lignende eventyr blandt forhistoriske ruiner./Grim E. har bygget et fuldautomatisk hus. Da strømmen går, er han hjælpeløs, og Snup giver ham en hånd.