Egern i knibe/Rodeoharen
Bigfoot tror, at Egern er Snups nye kat, og han gør sit yderste for at få ham hen, hvor han hører hjemme./Snup og Yosemite Sam er til rodeo, men deres tossestreger ender med at sende dem ind i arenaen.