Panthropologie
Programmets skøre forfattere anbringer Master Chief og Cortana i en akavet samtale. Droner kommer på banen for G.I. Joe-holdet. Vi ser flere dyretotemmer fra tegnefilmen ”Visionaries”, og de små LEGO-mennesker kommer op imod nogle uhyggelige ting.