Legion of Super-Gyros
Ingen ved, hvilken sygdom Gerry har givet sig selv i ”World War Z”, før RC-forfatterne gør et forsøg! Se Benjamin Franklins største opfindelse, Hannah fra ”Girls” får en ny fyr, og vi ser forhistorien til ”The Parent Trap”.