Chipotle Miserables
RC-forfatterne tænker over, hvor velociraptorne fra ”Jurassic Park” har lært at være så snedige. Bop It-legetøjet har sin egen vilje, og Mr. Og Ms. Pac-Man møder et spøgelse. Ved sæsonens afslutning bliver ”Robot Chicken” aflyst ... Igen.