Batman Forever 21
Forfatterne spekulerer på, hvordan Bear Grylls håndterer ”Wild Things”. Dr. Ryan Stone ringer til en radiostation. Klogesmølf manipulerer tingenes gang i ”Smølfernes hus”, og Baloo opdager, at han ikke altid har været en junglebjørn.