Victoria's Secret of NIMH
Fra forfatternes sind ser vi med, når Greven fra ”Sesame Street” støder på Blade. Vi ser, at McDonald's ikke kun er et sted, hvor man spiser, og Jor-El giver meget nyttige råd til Superman. En ny ærkefjende kommer til Gotham City.