Good Job
Julia kæmper med at overholde idrætsdagens regler. Kevin er knust over, at en præsentation på arbejdet betyder, at han går glip af fædrenes løb. Liz er bekymret for sin nye kæreste. Og Amanda har en ubehagelig overraskelse i vente.