No Mum Left Behind
Da skoleåret begynder, tiltrækker en ny mor på skolen Julia, Liz og Kevins opmærksomhed. Har den smarte Meg virkelig det hele? I mellemtiden har Julia det vanskeligt med en forfremmelse, og slænget tager i byen en aften.