Soft Opening
Julia går modvilligt med til at hjælpe Amanda med at lancere sin nye butik. Men et skødesløst indlæg på nettet truer med at ødelægge hendes gode arbejde. I mellemtiden er Liz utilfreds med gentrificeringen, og Kevin har skrevet en usædvanlig børnebog.