Le Weekend
Slænget er henrykte, da Kevin booker en hytte, så de kan tilbringe ferien på landet med alle deres børn. Men det er ikke så hyggeligt, som billederne på nettet antydede, og der går ikke lang tid, før temperamentet begynder at gå stige.