The Purge
Kevin afholder modvilligt en Halloween-fest i sidste øjeblik. Julia tager børnene med ud for at indsamle slik i et forsøg på at møde en berømthed, som lige er flyttet til nabolaget. Anne kæmper med at holde børnene i sikkerhed.