Mother's Load
Julia finder det umuligt at arbejde hjemmefra på grund af alle de andre opgaver, hun har pålagt sig. Liz befinder sig i en uvis situation, da hendes yngste barn begynder i børnehave, og Kevin har problemer med et viskestykke fra en velgørenhed.