BALLERINA HAPPO Scenekamp
Ballerinas optræden bliver afbrudt fordi Handy stadig er ved at bygge den scene, hun danser på. Kan hun stadig fornøje sine fans eller vil Handys banken og boren afholde hende fra at piruettere til succes?