BOLLYWOOD HAPPO & den gyldne krone
En mystisk kasse lander på øen. I den finder Bollywood en glimtende guldkrone. Papegøjen Napoleon dykker ned og løfter den af hendes hoved. Da Bollywood jager Napoleon op til sin rede, kommer hun til at skubbe til en sten og starter en lavine.