HANDY HAPPO & den flyvende hængekøje
Det er en perfekt eftermiddag i indhegningen og Handy Happo nyder at ligge i hængekøjen. Problemet er, at hængekøjen ikke er bundet godt nok fast til træet og derfor bliver ved med at falde ned. BOOF!