PARTY HAPPO Babypasning
Intet legetøj eller fingerdukker kan berolige den skrigende Baby Happo. Familien Happo ved ikke, hvad de skal gøre. Det er helt sikkert et job for Party, der kan nogle seje festtrick. Kan han få babyen til at holde op med at skrige?