FLOWER HAPPO Søvnløs i Sierra
Flower Girl ramler ind i tre sovende flodheste ved en fejltagelse. Fast besluttet på at gøre det godt igen, lærer hun de tre trætte flodheste nogle superspecielle yogaøvelser med hylende grinagtigt resultat.