SPORTY HAPPO Dukker og dykker
Sporty Happo er opsat på at udføre det bedste dyk nogensinde. Et dyk, der skal imponere hendes Happo-venner Vil Sporty endelig opfylde sit mål eller får springbrættet bugt med hende?