Ses vi igen?
Daniel skal forlade Huyen og Vietnam, og han helt er knust. Sille flytter midt i LA-branden, mens Fernando sidder fast i Mexico. Olivia aner ikke, om hun bliver gift med David, selvom det er hendes bryllupsdag.