Bryllup i tynd tråd
Olivia og David skændes om brylluppet. Alt er kaos, stemningen er på nulpunktet. Daniel skal godkendes af Huyens familie og forfædre, før de kan blive gift. Sallie har gæster og Frank føler sig tilovers, så han tager på drengetur.