Vi har aldrig været intime før
Frank og Sallie har mødt hinanden tre timer i virkeligheden. Nu rejser han til Kenya og er nervøs, for de har aldrig kysset før. Tony vil introducere Saiyan for det danske køkken, så han serverer røde pølser.