Fanget i ferieparadis
Olivia og Davids liv på Cypern er for altid forandret. Saiyan er selvstændig i Thailand, og det er nyt for Tony. Frank trodser Sallie ved et af Kenyas største vandfald. Sille er nervøs for at møde svigermor i Mexico for første gang siden bruddet.