Panikbryllup
Frank og Sallie skal giftes og er bange for at komme for sent. Tony besøger sin thailandske familie. Det er akavet for ham at sidde ved bordet, når svigermor sidder på gulvet. Daniel og Huyen får taget bryllupsbilleder uden at vide, om de kan blive gift.