Forfærdeligt at sige farvel
Daniel bliver udfordret af Huyen, der vil have taget billeder. Olivia har svært ved at vænne sig til Davids larmende venner. Hverdagen i Sverige begynder at gå Mingiih på. Han savner sit liv i Kenya. Tony skal snart tilbage til Danmark uden Saiyan.