Brookdale Lodge
Zak, Nick og Aaron tager mod den berømte Brookdale Lodge i Californien. De søger efter de ånder, der spørger i bygningen og med hjælp fra Zaks hund, Gracie, håber de på at skabe kontakt til spøgelset af lille pige.