New Orleans
Zak, Nick og Aaron besøger tre steder i New Orleans, der er hjemsøgt af de fortabte sjæle, der mistede livet under orkanen Katrina i 2005. Zak optager lyden af en ånd, der hvisker ordet ”Katrine”, og Nick og Aaron er begge vidne til flyvende bøger.