Crazy Town
Zak, Nick og Aaron rejser til en lille by i Texas, for at undersøge om byens ”skøre vand” har ført til, at det lokale hotel hjemsøges af spøgelser. Zak bliver vred, da en skygge forsvinder ind i ham.