Palmer House Hotel
Zak, Nick og Aaron drager med Great Lakes for at udforske den dæmoniske aktivitet, der hærger Palmer House Hotel. Undersøgelsen tager en personlig drejning, da en mørk ånd giver tegn ved at udtale Zak og Aarons fulde navne.