Black Moon Manor
Zak, Nick og Aaron drager mod Greenfield i Indiana, hvor de leder efter kilden til en mørk kraft, der hærger herregården Black Moon. Da temperaturen pludselig falder drastisk, hører drengene en dæmonisk stemme.