Excalibur Nightclub
Zak, nick og Aaron tager til Zaks hjemby Chicago. Her besøger de både natklubben Excalibur og Kirkegården Bachelor’s Grove. Drengene får sig noget af en overraskelse, da en usynlig kraft pludselig skubber Zak ned af trapperne.